CUBEicon/36/flexible

Klientų aptarnavimas karantino metu

Klientų ir darbuotojų sauga ir gerovė yra svarbiausias mūsų prioritetas, todėl nuo kovo 14 d. iki gegužės 31 d. sustabdome tiesioginį klientų aptarnavimą, kad sulėtintume „Covid-19“ plitimą.

 

Šiuo metu esame pasiekiami tik nuotoliniu būdu - telefonu +37065008888 arba elektroniniu paštu info@unicredit.lt

 

Kartu pateikiame Jums daugiau aktualios informacijos ir atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus.

 

  • 1 . Ar karantino metu teikiate finansavimą?

    Taip, ir toliau finansuojame klientus, kurie nepatyrė neigiamo poveikio dėl karantino ir atitinka mūsų klientų vertinimo reikalavimus.

    Kreiptis dėl finansavimo galite šiais būdais:

    • Privatiems klientams - registruokitės ir iš karto gaukite sprendimą dėl finansavimo internetu paspaudę šią nuorodą

    • Verslo klientams - užpildykite lizingo paraišką internetu paspaudę šią nurodą

    • Ūkininkams - atsiųskite, užpildykite ir atsiųskite mums elektroniniu paštu šią lizingo paraišką

  • 2 . Ką daryti jei dėl finansinių sunkumų negaliu toliau laiku mokėti įmokų?

    Jei dėl karantino paskelbimo patyrėte finansinių sunkumų ir negalite toliau laiku vykdyti savo įsipareigojimų - kreipkitės dėl įmokų atidėjimo. Sprendimą dėl įmokų atidėjimo kiekvienam klientui svarstysime individualiai. 

    Užpildykite prašymą dėl įmokų atidėjimo internetu paspaudę šią nuorodą.

    Prašyme pateikite išsamų komentarą, kaip karantino paskelbimas neigiamai paveikė Jūsų galimybes laiku vykdyti savo įsipareigojimus.

    Jei Jūsų prašymas bus patenkintas, turto išsipirkimo įmokas galėsime atidėti 3 mėn. arba ilgesniam laikotarpiui, kurio metu kas mėnesį bus mokamos tik palūkanos.